Monday, August 31, 2015

DREAM BIG







Nigdy nie myślę standardowo. Mama powtarza mi, że już od dziecka "bujałam w obłokach". Skąd to się bierze? Jedni żyją dość "przyziemnie" a inni chcą podkolorować swoją rzeczywistość. (...)? Skąd się bierze ta energia, która nakręca Cię i nakręca ludzi w koło do zmian na lepsze. Chyba odziedziczyłam niesamowitą mieszankę dobrych i trochę nieudolnych genów, które przy wspólnej mutacji stworzyły dość nieprzewidywalny charakter. Z jednej strony jestem "taka" odważna a czasami nieśmiałość przeszywa mnie od stóp do głów. Uśmiechnięta a jednak płaczę częściej niż dziecko. Nie potrafię odpuścić, jestem uparta? A jednak poddaję się tak często, że trudno to zliczyć.
W czym sens?

 



Lubię walczyć ze swoimi słabościami, udowadniać sobie, że potrafię coś. Nie wiem skąd ten brak satysfakcji z siebie, że próbuję na okrągło coś sobie udowodnić, ale wysokie ambicje towarzyszą mi od dziecka i chyba to jest mój motorek napędowy.  Ile razy słyszałam "Ewelina bądź realistką". Widocznie inaczej definiuję swój realizm.
Cieszę się, że moje marzenia doprowadziły mnie w upragnione miejsca i jestem pewna, że doprowadzą dalej.
Krok po kroku.
Jeszcze wiele przede mną... Nowy semestr i nowe postanowienia.


Zapraszam was do Egurrola Dance Studio na moje zajęcia tańca nowoczesnego, hip hop i 
high heels.
Dnia 5 i 12 września prowadzę zajęcia otwarte!

Moja kontuzja jest jeszcze nie wyleczona dlatego projekty taneczne przekładam na najbliższe miesiące. Łódź jest piękna i mam zamiar wykorzystać to w 100%!
Dodatkowo będzie modnie... i głośno! Nie mogę zdradzić szczegółów. Wszystko w swoim czasie.

Wierz w swoje marzenia! Otwórz szeroko oczy... nie omijaj szans, doceniaj małe rzeczy i przesiąknij swoim szczęściem!





MY1WAY2

XOXO

No comments: